Bezpieczeństwo i wygoda

slogan image 4Posiadamy duże, nowoczesne i atrakcyjne sale, urządzone zgodnie z potrzebami dzieci w różnym wieku. Każda z sal posiada własną toaletę, do której dzieci mają nieograniczony dostęp. 

Zdrowie na talerzu

slogan image 5Posiadamy własną kuchnię, w której przygotowywane są pyszne, domowe posiłki odpowiednio zbilansowane oraz uwzględniające potrzeby dietetyczne dzieci. 

Nauka przez zabawę

slogan image 1Stale rozszerzamy i bogacimy repertuar form i metod pracy z dziećmi dbajac o to aby przede wszystkim ucząc się dobrze się bawiły. 

CZWARTEK 14.05.2020r-„W krainie muzyki”-„Muzyka relaksacyjna”.

- „Po co nam muzyka?”- burza mózgów, doskonalenie myślenia przyczynowo- skutkowego. Rodzic włącza fragmenty różnej muzyki, a dziecko decyduje do czego mogłaby być dobra (np. muzyka relaksacyjna, muzyka elektroniczna, rock&roll).

- „Namalujmy muzykę!”- malowanie palcami i dłońmi do muzyki (muzyka z gatunku heavy metal). Dziecko swobodnie maluje farbami palcami i dłońmi, na dużym arkuszu papieru (co najmniej A3), położonym na podłodze- ilustruje muzykę. Następnie rodzic powtarza zabawę z muzyką relaksacyjną. Następnie rodzic pyta: Czym różnią się te obrazki? Który jest spokojny, a który nie? Czy łatwo rozpoznać, który był malowany, podczas którego utworu? Dlaczego?                                    

1 przykład:    https://www.youtube.com/watch?v=uEJhxvraO78 Jesteśmy jagódki, czarne jagódki (rock/metal cover)

2 przykład:    https://www.youtube.com/watch?v=2XPDxcObwrU Piosenki dla dzieci Jesteśmy jagódki

- Zapoznanie z literą „H, h”- zaaranżowanie sytuacji, w której pojawi się wyraz podstawowy np. rodzic zadaje pytanie: Gdy słuchasz muzyki relaksacyjnej, zamykasz oczy to gdzie się przenosisz? Bo ja przenoszę się na egzotyczną wyspę, leżę w hamaku i słucham muzyki. Co to jest hamak?

Wydzielenie pierwszej głoski w słowie „hamak”, by utożsamić ją później z wprowadzoną literą; analiza i synteza słuchowa wyrazu podstawowego; podział na sylaby.

- Zabawy z głoską H filmik https://www.youtube.com/watch?v=1_3R9SYCpEM  LITERA H - UBU nauka literek

                     https://www.youtube.com/watch?v=tZjEIqfKJ-s  litera H      

- Praca z KP4,s.17a- doskonalenie zdolności grafomotorycznych i percepcji wzrokowej.

- Praca z W.10 (Wyprawka)- pokaz nowej litery drukowanej, analiza pokazywanej litery i jej elementów, wodzenie palcem po małej i wielkiej literze, ozdabianie szablonu dowolnym sposobem.

- Zabawa z W.20a (Wyprawka)- rozpoznawanie nowej litery wśród innych liter.

- Praca z KP4,s.17b- doskonalenie percepcji słuchowej, koordynacji wzrokowo- ruchowej, ćwiczenia w czytaniu.