Bezpieczeństwo i wygoda

slogan image 4Posiadamy duże, nowoczesne i atrakcyjne sale, urządzone zgodnie z potrzebami dzieci w różnym wieku. Każda z sal posiada własną toaletę, do której dzieci mają nieograniczony dostęp. 

Zdrowie na talerzu

slogan image 5Posiadamy własną kuchnię, w której przygotowywane są pyszne, domowe posiłki odpowiednio zbilansowane oraz uwzględniające potrzeby dietetyczne dzieci. 

Nauka przez zabawę

slogan image 1Stale rozszerzamy i bogacimy repertuar form i metod pracy z dziećmi dbajac o to aby przede wszystkim ucząc się dobrze się bawiły. 

1. Praca z obrazkiem - ,,Księga zabaw z obrazkami" str. 66 i 67 (zgodnie z poleceniami) - dziecko odpowiada na pytania, rozpoznaje i nazywa instrumenty, nazywa muzyków, dzieli nazwy instrumentów na sylaby, doskonali spostrzeganie, rozszerza zasób słownictwa.

2. Zabawa- gra rodzinna ,,Kto pierwszy?" z wykorzystaniem Wyprawki n r28-30. Dziecko wypycha pionki: skrzypce, harfę, flet, pianino, fortepian, puzon. Ustawia je na planszy. Wersje gry:

a) Rodzic rzuca kostką, a grające dzieci (gracze) przesuwają instrumenty odpowiadające liczbie oczek na kostce, każdy na swojej karcie

b) Każde dziecko (gracz) wybiera jeden instrument, rodzic rzuca kostką. Porusza sią to dziecko, na które wskaże kostka. Wygrywa ten, kto pierwszy dotrze do mety.

c) Dzieci (gracze) grają indywidualnie, każdy we własny zakresie rzuca kostką i sprawdza, który instrument   dotrze do mety jako pierwszy.

3. Jaki to instrumet? Pokoloruj.