Bezpieczeństwo i wygoda

slogan image 4Posiadamy duże, nowoczesne i atrakcyjne sale, urządzone zgodnie z potrzebami dzieci w różnym wieku. Każda z sal posiada własną toaletę, do której dzieci mają nieograniczony dostęp. 

Zdrowie na talerzu

slogan image 5Posiadamy własną kuchnię, w której przygotowywane są pyszne, domowe posiłki odpowiednio zbilansowane oraz uwzględniające potrzeby dietetyczne dzieci. 

Nauka przez zabawę

slogan image 1Stale rozszerzamy i bogacimy repertuar form i metod pracy z dziećmi dbajac o to aby przede wszystkim ucząc się dobrze się bawiły. 

1. Piosenka "Panie Janie" tutaj

2. "Memory obrazkowo - naśladowcze"
    Wypchnijcie proszę elementy gry z "Wyprawki" karta nr 50.
    Zaproście do zabawy rodzica lub rodzeństwo.
    Kartoniki ułóżcie napisami lub obrazkami do dołu.
    Szukajcie par - obrazka i napisu oznaczającego właściwy dźwięk.

3. Zabawa słuchowa "Jaki to instrument?".
    Przygotujcie, proszę, swoje uszy do słuchania.
    Za chwilę usłyszycie nagranie kilku instrumentów.
    Waszym zadaniem jest odgadnąć jaki
instrument słyszycie tutaj.

4. Ćwiczenia słuchu fonematycznego.
    Podzielcie kochani nazwy instrumentów na sylaby.
    Możecie klaskać, podskakiwać, podnosić ręce do góry
    lub tupać tyle razy ile słyszycie sylab w wyrazach:
    harfa, kastaniety, kontrabas, mandolina, marakasy, pianino, skrzypce.

5. Gra na instrumencie - a może chcecie zabawić się w muzyków
    i zagrać na pianinie wymyśloną przez siebie melodię? Zapraszam 
wirtualne pianino

6. Ćwiczenia grafomotoryczne - szlaczki tutaj

7. Zabawa "Orkiestra kuchenna" do tej zabawy przydadzą się przybory kuchenne
   (jeżeli rodzice pozwolą :) np. drewniane łyżki, pokrywki od garnków,
   garnki czy też metalowe kubki. To mogą być wasze "instrumenty",
   na których będziecie grać i śpiewać ulubioną piosenkę.

8. "Malowanie muzyki"- praca plastyczna.
    Przy włączonej melodii (kilka razy) zapraszam do malowania farbami.
    Zastanówcie się jaki kolor kojarzy się wam z tą muzyką?
    Czy linie, które obrazowałyby ten utwór, byłyby łagodne czy ostre? 
melodia

9. Praca z książką KP 18 (obydwie strony)

- łączenie liniami ilustracji z napisem wyrażającym dźwięk;

- odtwarzanie rytmów narysowanych w zadaniu.