Bezpieczeństwo i wygoda

slogan image 4Posiadamy duże, nowoczesne i atrakcyjne sale, urządzone zgodnie z potrzebami dzieci w różnym wieku. Każda z sal posiada własną toaletę, do której dzieci mają nieograniczony dostęp. 

Zdrowie na talerzu

slogan image 5Posiadamy własną kuchnię, w której przygotowywane są pyszne, domowe posiłki odpowiednio zbilansowane oraz uwzględniające potrzeby dietetyczne dzieci. 

Nauka przez zabawę

slogan image 1Stale rozszerzamy i bogacimy repertuar form i metod pracy z dziećmi dbajac o to aby przede wszystkim ucząc się dobrze się bawiły. 

 

1. Opowiadanie dziecku o tańcu.
  
Powiedzmy, że są różne rodzaje tańców, że kiedyś tańczono inaczej, ale zawsze

   taniec był ważny, dawał ludziom radość i pozwalał wyrażać emocje.
   Włączmy dziecku filmiki prezentujące różne rodzaje tańców, a następnie
   porozmawiajmy z nim na ten temat.
   Spytajmy, który taniec podobał się dziecku bardziej i dlaczego; np.:

   Krakowiak

   Walc wiedeński

   Rock and roll        

2. Zabawa ruchowa „Woreczki uczuć”.
    Zabawa ruchowa z woreczkiem (można samodzielnie wykonać np. wypełnić
    woreczek ziarenkami grochu i zawiązać, zaszyć).
    Dziecko stoi na wyznaczonej linii, kładzie sobie woreczek na głowie i wyobraża sobie
    coś smutnego idąc. Następnie układa woreczek między kolanami, wyobraża sobie
    coś bardzo przyjemnego, radosnego i w taki sposób skacze, by woreczek nie wypadł.
    Następnie idzie w podporze tyłem z woreczkiem na brzuchu wyobrażając sobie
    coś strasznego i maszeruje w podporze tak, by woreczek nie spadł.

3. Zabawa plastycznaKolorowe cymbałki”.
    Poprośmy dziecko, by wykleiło cymbałki plasteliną. Należy urywać po małym
    kawałku plasteliny i rozciągać ją na blaszkach cymbałek.
    Najlepiej każdą blaszkę w innym kolorze.

4. Zabawa ruchowaRączki robią klap klap klap- z ilustracją do piosenki.

5. Karta pracy nr 23 (druga strona)
   - pisanie po śladzie nazw wybranych emocji;

6. Karta pracy nr 28 (druga strona)
   - kolorowanie pól zgodnie z zauważoną regułą.