Bezpieczeństwo i wygoda

slogan image 4Posiadamy duże, nowoczesne i atrakcyjne sale, urządzone zgodnie z potrzebami dzieci w różnym wieku. Każda z sal posiada własną toaletę, do której dzieci mają nieograniczony dostęp. 

Zdrowie na talerzu

slogan image 5Posiadamy własną kuchnię, w której przygotowywane są pyszne, domowe posiłki odpowiednio zbilansowane oraz uwzględniające potrzeby dietetyczne dzieci. 

Nauka przez zabawę

slogan image 1Stale rozszerzamy i bogacimy repertuar form i metod pracy z dziećmi dbajac o to aby przede wszystkim ucząc się dobrze się bawiły. 

1. Wysłuchanie zagadki „ Burza”

     Co się dzieje tam u góry?
     Wielką wojnę toczą chmury?
     Wciąż na siebie nacierają.
     I strzelają, i błyskają?
     Co się tam na górze dzieje?
     Że się nam na głowy leje?

   Od błyskawic niebo trzeszczy,
   A nam w butach chlupie deszczyk.
   Ciemne niebo dudni, świeci…
   Co się dzieje tam na górze?
   Wiedzą to na pewno dzieci:
   Oglądamy groźną… (burzę).

Po przeczytaniu zagadki Rodzic prosi dziecko, aby nazwało dźwięki,
które w niej opisano. Następnie prowadzi rozmowę:
Jak należy się zachować w czasie burzy? :
– należy unikać wysokich obiektów;
– nie wolno przebywać w wodzie ani na odkrytym terenie, chować się pod drzewami;
– należy unikać metalowych przedmiotów i nie przebywać w ich pobliżu;
– nie wolno rozmawiać przez telefon komórkowy.

 

2. Oglądanie planszy „Jak powstaje burza?”- spróbujcie prześledzić procesy,
    które sprzyjają powstawaniu burzy.

 

3. Doświadczenie Burza”.

 

4. Zabawa językowa „Kapie, pada, leje” – szukanie wyrazów mówiących o tym,
    co robi 
deszcz: kapie, pada, leje, mży, kropi, siąpi.

     Kojarzenie dźwięków:
       - uderzenia palcami w bębenek – kapie, kropi,

       - przesuwanie palcami po bębenku – siąpi, mży,
       - uderzanie pałeczką – pada,
       - mocne uderzanie pałeczką – leje.

    Ilustrowanie rodzaju deszczu ciałem:
       - mżawka – pocieranie dłońmi o uda,
       - silniejszy deszcz – klepanie dłońmi w uda,
       - ulewa – tupanie nogami.

 

5. Kolorowanie obrazka „Burza”.

 

6. Karta pracy nr 39 (strona druga)
- poruszanie się zgodnie z kodem, kolorowanie obrazków.

 

7. Zabawa rytmiczna przy piosence "Idzie burza" tutaj

 

8. W książeczce "Kropki, kreski, litery" karta pracy z cyfrą 8 wraz z ulepieniem misia.