Bezpieczeństwo i wygoda

slogan image 4Posiadamy duże, nowoczesne i atrakcyjne sale, urządzone zgodnie z potrzebami dzieci w różnym wieku. Każda z sal posiada własną toaletę, do której dzieci mają nieograniczony dostęp. 

Zdrowie na talerzu

slogan image 5Posiadamy własną kuchnię, w której przygotowywane są pyszne, domowe posiłki odpowiednio zbilansowane oraz uwzględniające potrzeby dietetyczne dzieci. 

Nauka przez zabawę

slogan image 1Stale rozszerzamy i bogacimy repertuar form i metod pracy z dziećmi dbajac o to aby przede wszystkim ucząc się dobrze się bawiły. 

1. Słuchanie piosenki „Tęcza cza, cza, cza”.

1. Koleżanko, kolego
    popatrz czasem na niebo.
    Czasem zdarzyć się może
    cud, zjawisko w kolorze.

   Ref : Tęcza, tęcza, cza, cza, cza.
            Czarodziejska wstążka ta
            wiąże niebo z ziemią o!
            jaki kolorowy splot.
           Tęcza, tęcza, cza, cza, cza.
           Czarodziejska wstążka ta.
           Przez tę tęczę cały świat
           czarodziejski uśmiech ma.

2. Narysuję tę tęczę
    i na zawsze ci wręczę.
    By ci było tęczowo,
    tęczę noś kolorową.

     Ref :Tęcza,..

3. Śpiewaj z nami o tęczy,
    kiedy nuda cię dręczy.
   W domu, w szkole, po burzy
    tęcza minę rozchmurzy.

     Ref :Tęcza,..

Po zakończeniu piosenki można ułożyć na podłodze tęczę
z kolorowych pasków bibuły lub wstążek, zgodnie z kolejnością
występowania kolorów. Można tę zabawę przeprowadzić w języku angielskim:
(tęcza – rainbow; czerwony- red; pomarańczowy- orange; żółty- yellow;
zielony- green; niebieski- blue; granatowy- dark blue; fioletowy- violet).

 

2. Zabawy badawcze:

* „Tęcza w wodzie”- dziecko nalewa wody do miski i wkłada do środka
   lusterko tak, by opierało się o ściankę. Kieruje snop światła latarki na
   część tafli znajdującej się pod wodą.
   Na kartce trzymanej za latarką pojawia się tęcza.

* „Jak sprowadzić tęczę?”- dziecko kładzie na stole kartkę papieru,
   w odległości około 10 cm nad papierem trzyma szklankę z wodą.
   Po chwili na stole powinna pojawić się tęcza.

 

3. Oglądanie prezentacji „Jak słoneczko z chmurką tęczę wyczarowały”.

 

4. Praca plastyczna „Tęcza”- malowanie tęczy na dużym arkuszu papieru
                                                 za pomocą gąbek.

 

5. Karta pracy nr 40 (obydwie strony)
   - rysowanie wyniku przeprowadzonego eksperymentu;
   - kolorowanie mozaiki zgodnie z kodem.

 

6. Oglądanie opowiadania "Moi przyjaciele Tygrys i Kubuś -  Na końcu tęczy"  tutaj

 

7. Karta pracy - połącz kropki tutaj