Bezpieczeństwo i wygoda

slogan image 4Posiadamy duże, nowoczesne i atrakcyjne sale, urządzone zgodnie z potrzebami dzieci w różnym wieku. Każda z sal posiada własną toaletę, do której dzieci mają nieograniczony dostęp. 

Zdrowie na talerzu

slogan image 5Posiadamy własną kuchnię, w której przygotowywane są pyszne, domowe posiłki odpowiednio zbilansowane oraz uwzględniające potrzeby dietetyczne dzieci. 

Nauka przez zabawę

slogan image 1Stale rozszerzamy i bogacimy repertuar form i metod pracy z dziećmi dbajac o to aby przede wszystkim ucząc się dobrze się bawiły. 

 

1. Słuchanie piosenki "Przyszło lato" tutaj

2. Zabawa w skojarzenia - "Słoneczny łańcuch skojarzeń"

    Zabawa będzie polegała na tworzeniu łańcucha skojarzeń.
    Rodzic mówi słowo i prosi aby dziecko powiedziało słowo,
    które kojarzy się ze słońcem. Nastęnie rodzic podaje
    kolejne słowo, związane z poprzednim.

3. Oglądanie filmiku Bezpieczne wakacje - nad jeziorem 
    - rozmowa z dziećmi na temat zachowania bezpieczeństwa podczas korzystania z kąpieli.

4. Praca plastyczna wg wzoru  "Łódka" 1  2

5. Zabawa ruchowa "Zapamiętaj ten wzór" rodzic układa ze sznurka (skakanek) 
    na podłodze wzór fali. Dziecko chodzi wzdłuż sznurka drobnymi kroczkami.
    Następnie rodzic zabiera sznurek a dziecko idzie wg zapamiętanego wzoru.

6. Karta pracy "Kratka po kratce" tutaj

7. "Plażowe zagadki" - nauczyciel (rodzic) rozkłada na podłodze żółty materiał,
                                       chowa pod nim różne przedmioty. 
                                      Wyjaśnia dzieciom na czym będzie polegała zabawa.

             Wiatr wiejący nad morzem przykrył piaskiem różne przedmioty.
             Waszym zadaniem jest odgadnięcie za pomocą dotyku co ukryło
             się pod piaskiem
(np. kubek, lala, autko, kredka, klocek itp.)
             Następnie dziecko dotyka przedmioty spod materiału i odgaduje,
             co to jest za przedmiot. Potem dzieli jego nazwę na sylaby, głoski,
             samogłoski, spółgłoski, podaje słowo, które się rymuje
             z daną nazwą, układa zdanie z daną nazwą.

8. Praca z KP 44 (obydwie strony)

    - łączenie liczb od najmniejszej do największej, rysowanie rybek według instrukcji,
       zapisywanie i obliczanie działania;

    - podawanie nazw obrazków, dzielenie nazw na sylaby, pisanie sylab po śladzie,
      dopisywankie brakujących sylab.

 

9. Zabawa grafomotoryczna „Tacki z piaskiem”
   
pomoce: tacka z piaskiem, patyk, kredka, kartka A4, klej.


     Dziecko na tacce wykonuje rysunek według własnego pomysłu:
     palcem, patykiem, drugą stroną kredki. Następnie odwzorowuje
     gotowy obrazek na papierze. Może także posmarować wybrane
     elementy obrazka klejem posypać je piaskiem.