Bezpieczeństwo i wygoda

slogan image 4Posiadamy duże, nowoczesne i atrakcyjne sale, urządzone zgodnie z potrzebami dzieci w różnym wieku. Każda z sal posiada własną toaletę, do której dzieci mają nieograniczony dostęp. 

Zdrowie na talerzu

slogan image 5Posiadamy własną kuchnię, w której przygotowywane są pyszne, domowe posiłki odpowiednio zbilansowane oraz uwzględniające potrzeby dietetyczne dzieci. 

Nauka przez zabawę

slogan image 1Stale rozszerzamy i bogacimy repertuar form i metod pracy z dziećmi dbajac o to aby przede wszystkim ucząc się dobrze się bawiły. 

 1. Słuchanie wiersza "Wakacyjne rady"

Głowa nie jest od parady,

służyć ci musi dalej.

Dbaj więc o nią i osłaniaj,

kiedy słońce pali.

 

Płynie w rzece woda

chłodna, bystra, czysta,

tylko przy dorosłych

z kąpieli korzystaj.

 

Jagody nieznane, 

gdy zobaczysz w borze:

Nie zrywaj! Nie zjadaj! - 

bo zatruć się możesz.

 

Urządzamy grzybobranie,

jaka rada stąd wynika:

Gdy jakiegoś grzyba nie znasz,

nie wkładaj go do koszyka.

 

Biegać boso jest przyjemnie,

ale ważna rada:

- idąc na wycieczkę pieszą

dobre buty wkładaj!

Rozmowa z dziećmi na temat treści wiersza - dzieci wymieniają i omawiają wszystkie
rady zawarte w treści wiersza oraz dopowiadają inne wakacyjne rady.

 

2. Oglądanie filmu edukacyjnego: "Bezpieczne wakacje" tutaj

    Przypomnienie dzieciom numerów alarmowych: 112,  999,  998,  997.

 

3. Zabawa ruchowa "Uwaga światło"
    Dzieci reagują odpowiednio na kolorowe koła: czerwone - stój, zielone - idź.
    Dzieci spacerują przy dowolnej muzyce.

 

4. Znajdż 10 różnic tutaj

 

5. Praca z KP4 strona 45 (obydwie strony)

- rozwijanie umiejętności rozpoznawania liter i pisania prostych wyrazów,
  doskonalenie percepcji wzrokowej, rozwijanie sprawności grafomotorycznej;

- rozwijanie wyobraźni przestrzennej, logicznego myślenia,
  spostrzegawczości i koordynacji wzrokowo - ruchowej.

6. Oglądanie bajki pt.  "Reksio Ratownik" tutaj

 

7. „Park wodny”- samodzielna praca z Księgą zabaw z literami str. 82-83:
    - opowiadanie o ilustracji, czytanie tekstu wyrazowo- obrazkowego.

 

8. Karta pracy nr 48
  
- pisanie wyrazów po śladzie, łączenie wyrazów z obrazkami, wyjaśnianie
     wieloznaczności podanych wyrazów.