Bezpieczeństwo i wygoda

slogan image 4Posiadamy duże, nowoczesne i atrakcyjne sale, urządzone zgodnie z potrzebami dzieci w różnym wieku. Każda z sal posiada własną toaletę, do której dzieci mają nieograniczony dostęp.

Zdrowie na talerzu

slogan image 5Posiadamy własną kuchnię, w której przygotowywane są pyszne, domowe posiłki odpowiednio zbilansowane oraz uwzględniające potrzeby dietetyczne dzieci.

Nauka przez zabawę

slogan image 1Stale rozszerzamy i bogacimy repertuar form i metod pracy z dziećmi dbajac o to aby przede wszystkim ucząc się dobrze się bawiły.

Gry Suche i Gry Sowie Ani 8 lipca 2012 048

Już w ten weekend 29.09.2018r kolejna edycja Rajdu Przedszkolaka.

Tym razem wybierzemy się w Góry Suche, na Przełęcz Trzech Dolin. Wyruszamy od strony Sokołowska wprost do góry w stronę Schroniska Andrzejówka. Tam chwila odpoczynku i podziwianie pieknych widoków. Następnie kawałek zejdziemy w dół gdzie w przygotowanym wczesniej miejscu poucztujemy przy ognisku. Szczegóły imprezy na ogłoszeniu w Przedszkolu oraz u nauczycielek. Serdecznie zapraszamy dzieci z naszej grupy wraz z rodzinami.

IMG 8873

To był dla nas pracowity tydzień.

W piatek 23.09.2018r. reprezentowaliśmy przedszkole podczas uroczystości otwarcia wyremontowanego stadionu.

Uczestniczyliśmy w uroczystej defiladzie, zwiedziliśmy nowy obiekt oraz otrzymaliśmy upomoinki od organizatorów imprezy. Dziekujemy.

IMG 8770

Już kolejnego dnia poznawaliśmy tajniki pracy kolejnych służb mundurowych.

Gościliśmy w przedszkolu Pana Policjanta, który przypomniał nam zasady bezpiecznego poruszania sie na drodze

i w jej okolicy oraz inne ważne informacvje dotyczące naszego bezpieczeństwa.

IMG 8765

Za nami pierwsza wyprawa w nowym roku przedszkolnym.

Wybraliśmy się z wizytą do Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Świdnicy.

Zostaliśmy tam bardzo miło przyjęci. Pan Strażak oprowadził nas po wszystkich zakamarkach i opowiedział szczegółowo o swojej pracy.