Bezpieczeństwo i wygoda

slogan image 4Posiadamy duże, nowoczesne i atrakcyjne sale, urządzone zgodnie z potrzebami dzieci w różnym wieku. Każda z sal posiada własną toaletę, do której dzieci mają nieograniczony dostęp. 

Zdrowie na talerzu

slogan image 5Posiadamy własną kuchnię, w której przygotowywane są pyszne, domowe posiłki odpowiednio zbilansowane oraz uwzględniające potrzeby dietetyczne dzieci. 

Nauka przez zabawę

slogan image 1Stale rozszerzamy i bogacimy repertuar form i metod pracy z dziećmi dbajac o to aby przede wszystkim ucząc się dobrze się bawiły. 

Witajcie Kochani, w tym tygodniu będziemy rozmawiać o rodzinie, bo jutro będziemy obchodzić wielkie święto - Dzień Mamy, a za miesiąc - Dzień Taty, dlatego w tym tygodniu połączymy te święta i zrobimy jedno, wielkie świętowanie :) Dziękujemy za filmiki, które nagrali Wasi rodzice, spisaliście się na medal! Jutro zobaczycie, jaką niespodziankę przygotowałyśmy.

Zacznijmy od rozgrzewki: rozgrzewka

Weż teraz czystą kartkę i narysuj swoją mamę, obok potrawę, którą lubi jeść oraz ulubiony kolor Twojej mamy. Jak masz książeczkę otwórz na str.22 oraz str.22b Pochwal się swoją piękną pracą na fb.

Posłuchaj piosenkę o miłości do mamy  - przytul się do swojej mamy i powiedz jak bardzo ją kochasz. Weź teraz kartkę i przygotuj na jutro piękną laurkę dla mamy. Możesz wyciąć, ponaklejać kolorowy papier, narysować serduszka, pomyśl chwilę i do dzieła! Możesz także użyć makaronu: laurka z makaronem

A teraz zagraj w rodzinne memory - gra memory  oraz policz  pszczółki

Czekamy na fb na Ciebie, uściski!

Witam i zapraszam do wysłuchania wiersza: 

Gniew Gniewka

Wydrukuj kartę pracy i wykonaj zadanie

Gniewko

Spróbuj rozwiązać z rodzicami krzyżówkę i odczytaj hasło: Czy wiesz co znaczy to słowo? Porozmawiaj o tym a rodzicami.

Diagram

 

 

 

Witam bardzo serdecznie. Dziś zachęcam do rozmów na temat łez.

Łzy przynoszą ulgę, pozwalają na rozładowanie emocjonalnych doznań, oczyszczają, koją nerwy, uwalniają od negatywnych emocji, bądź wyrażają szczęście. Łzy nie są oznaką słabości i nadmiernej wrażliwości, a fizjologiczną reakcją organizmu, która otwiera nasz umysł i dba o emocje.  

 Łza jest substancją nawilżającą i oczyszczającą, która chroni powierzchnię rogówki i spojówki oka przed zarazkami. Złożona jest głównie z wody, chlorku sodu i białek, w tym substancji bakteriobójczych. Łzy produkowane są przez gruczoły łzowe, natomiast ich rozprowadzanie następuje podczas mrugania.

Spróbuj odpowiedzieć na pytanie: dlaczego płaczemy? Czy wiesz dlaczego ten chłopiec płacze? Powiedz i pokoloruj obrazek Chłopiec

A tera zobacz skąd się biorą łyzy?                                                                                                             

łzy

 

Połącz w pary miny wyrażające te samą emocję. Połącz w pary

Jak reagujemy na różne wydarzenia? Połącz w pary

 

Witam Was bardzo serdecznie i zapraszam do wysłuchania wiersza Joanny Papuzińskiej 

Czarna jama

Przygotuj sobie granatową lub czarną kartkę, białą kredę lub pastę do zębów i spróbuj namalować; Mój strach

Ćwicz z nami Gimnastyka

Uzupełnij karty pracy str.21 a i b

Witam Was bardzo serecznie  i  zapraszam do wspólnych zabaw i zajęć o emocjach.

Celem zajęć jest ćwiczenie umiejętności rozpoznawania i nazywania emocji własnych oraz innych osób.

Wczoraj poznalismy dwa rodzaje uczuć: spokojny i przestraszony. Dziś skupimy się na innch. Chcesz wiedzieć jakich otwórz karty pracy str 19b. Przyjrzyj się fotografiom nazwij przedstawione na nich uczucia i połącz w pary, te które przedstawiają takie same emocje, np.: zdziwienie, radość, złość, smutek, strach.

A teraz posłuchaj wiersza Doroty Gellner: Zły humorek i odpowiedz na pytania:

Co czuła dziewczynka? Z jakiego powodu czuła gniew? Jak się zachowywała? Co znaczy być złym, a co złościć się/ być zezłoszczonym? Czy to oznacza to samo?

Kochani rodzice jeśli możecie to nagrajcie wypowiedzi swoich pociech. Napewno dowiemy się ciekawych rzeczy o swoich kochaniutkich maluczkich.

Jeśli  chcecie udostepnijcie na fb.

Uzupełnijcie karty pracy str. 19a i 20a i b. Powodzenia. 

Czy wszyscy nauczyli się swoich wierszyków. Czekamy na Was kochani. BEZ Was nie uda się niespodzianka. Pozdrawiamy Was bardzo serdecznie.

Dzieci, które nie mogą jescze wrócić do przedszkola a nie mają kart pracy mogą je odebrać wraz z rodzicami z przedszkola. Czekamy od 11-15:30